Τα παιδιά που συμμετέχουν στο εργαστήριο του μπαλέτου εισάγονται σε κατάλληλες για την ηλικία τεχνικές μπαλέτου (βασισμένες στο σύστημα της Royal Academy of Dance – RAD), καθώς και στη μουσικότητα και το λεξιλόγιο γενικότερα του μπαλέτου. Επίσης  γνωρίζουν την ιστορία του μπαλέτου καθώς και τις ιστορίες και τη μουσική των μεγάλων κλασσικών μπαλέτων/ρεπερτορίου.

Οφέλη των παιδιών μέσω του μπαλέτου:

  • Βελτιώνει την στάση του σώματος και το συντονισμό
  • Ενισχύει την αυτοπεποίθηση
  • Ενισχύει τη συγκέντρωση
  • Καλλιεργεί τη φαντασία καθώς και την εκφραστικότητά
  • Βοηθάει στην ευελιξία του σώματος
  • Προωθεί μια υγιεινή ζωή
  • Παρέχει στους μαθητές μια πολιτιστική εκπαίδευση

Το εργαστήρι υλοποιείται εκτός της σχολικής ζώνης δηλαδή μεταξύ 13.00-15.00, ανάλογα με την ώρα που αποχωρούν τα παιδιά από το σχολείο και τις ανάγκες της κάθε οικογένειας.

Το εργαστήρι απευθύνεται σε αγόρια και κορίτσια από 3 ετών.

Ξεκινά την 1η Οκτωβρίου και τελειώνει την 30η Ιουνίου.

Υπεύθυνη δασκάλα: Τσιατήρα Μαριέτα

Σύντομο Βιογραφικό:

Παρουσίαση1Γεννήθηκα στη Λάρισα όπου και ξεκίνησα να χορεύω μπαλέτο σε ηλικία 4 ετών. Μέχρι τα 18 μου είχα αποκτήσει πτυχία μπαλέτου από τη Βασιλική Ακαδημία Χορού του Λονδίνου (RAD) καθώς και σύγχρονου χορού από το International Dance Teachers’ Association (ITDA). Σπούδασα καθηγήτρια χορού στην Ανώτερη Επαγγελματική Σχολή Καφαντάρη στην Θεσσαλονίκη, ενώ παράλληλα αποφοίτησα από το Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Στην πορεία συνέχισα τις μεταπτυχιακές σπουδές μου στο χορό στην Αγγλία αποκτώντας Master of Arts από το τμήμα Dance Performance and Choreography (University of Bedfordshire) με θέμα διατριβής την ψυχολογία των μαθητών χορού καθώς και τη σωματική και ψυχική τους υγεία.  Παράλληλα είμαι πιστοποιημένη δασκάλα Yoga από την Yoga Alliance, για όλες τις ηλικίες καθώς και για παιδιά. Τα τελευταία πέντε χρόνια δίδασκα χορό, μουσικοκινητική και yoga σε παιδικούς σταθμούς, νηπιαγωγεία και σε σχολεία πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια) του Λονδίνου και μετέπειτα του Βερολίνου.  Η μεγάλη διδακτική μου εμπειρία σε σχολεία της Αγγλίας και της Γερμανίας μου δίνει τη δυνατότητα να διαχειριστώ και να προσεγγίσω παιδαγωγικά την ομάδα αλλά και το κάθε παιδί χωριστά γνωρίζοντας τις αναπτυξιακές δυνατότητες της κάθε ηλικίας.